Forsøg med wirewrapping
Redaktør: rumlebumle
Jeg har haft gang i at forsøge mig med noget wirewrapping, og det synes jeg da lige i skulle se resultatet af. Stenen ser lidt kedelig grålig ud, men den er nu altså en lys grøn flourit... Jeg satser på at få taget et billede der fanger farven bedre inden den skal til salgs. Ellers er resten sterlingsølv. Jeg har lidt problemer med hvor meget den skal koste, så hvis i har et forslag, så skriv det meget gerne 

Sikke et fint vedhæng. Synes det ville være flot med en perle til forneden på vedhænget, tror den ville være mere i balance så.
I forhold til prissætningen så er det vel noget med materialer plus timeløn...
I forhold til prissætningen så er det vel noget med materialer plus timeløn...
Den er rigtig fin! - og jeg kan nu godt lide den med den enlige sten, og synes ikke, der er balanceproblemer
Mht stenens farve - så er det ene og alene derfor (næsten), at driftige mennesker har opfundet programmer som PhotoShop
:

Mht stenens farve - så er det ene og alene derfor (næsten), at driftige mennesker har opfundet programmer som PhotoShop

Tak for din fine redigering BR xD Måske skulle jeg få lært at bruge sådan nogle programmer ordentligt... Det kan vel ikke være så svært...
Det er i øvrigt skønt at få lidt konstruktiv kritik som man kan bruge til noget. Jeg tror nu jeg holder mig til den enlige sten. Jeg har ikke rigtig noget der passer sammen med. Kan godt se hvad du mener, men jeg tror jeg holder mig til det enkle, for synes stadig ligesom Br at balancen stadig er fin
Det er i øvrigt skønt at få lidt konstruktiv kritik som man kan bruge til noget. Jeg tror nu jeg holder mig til den enlige sten. Jeg har ikke rigtig noget der passer sammen med. Kan godt se hvad du mener, men jeg tror jeg holder mig til det enkle, for synes stadig ligesom Br at balancen stadig er fin
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Det ser rigtig godt ud, og lækkert i sølv.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Flot, enkelt og fint. Godt gået. Jeg synes også det er fint med en perle. Den må da godt bo her hos mig
Og prisen vil jeg også mene du finder ud af hvor meget sølvet har kostet og gange det med 2,5, sådan plejer jeg at regne mine priser ud
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Meget fint smykke og smuk sten til

Mange tak alle sammen