Den første her var perlen meget skæv. Så jeg brugte det til at lege med formen og overdrev skævheden, synes det er blevet ret sjovt.

På denne er de midterste spiraler wire wrapped...

Den sidste her ved jeg ikke helt hvad jeg skal bruge til endnu....

Redaktør: rumlebumle

Jeg har bare brugt min boremaskine til at bore små huller langs kanten. Det er nemt og synes faktisk det giver en god effekt. Så skal man bare være bedre til at bore dem helt lige langs kanten, så er den hjemmeBlueRaven skrev: Den "skæve" er fantastisk - der er noget ufo over den![]()
Ser jeg spor af, at du har hugget hullerne rundt i kanten?![]()
To ting springer dog i øjnene, når jeg monterer det kritiske blik (= tager mine briller på):
1. Den store ring der går på kæden, ser bare ud til at være klippet med en bidetang.
Hvis du laver en spiral og saver dem, kan de lukkes helt tæt. Det er selvfølgelig ikke vildt vigtigt, men det giver lidt mere finish, synes jeg.
Det er billige købte øksner, er for doven til at lave dem selv, men du har helt ret![]()
2. Med dine evner - og al den tid du ikke har, forventede jeg nok hjemmesmedede kobberperler![]()
![]()
Ja dovenskab igen... Det kommer måske med tiden. Kunne ikke vente på også at lave perler, jeg ville se det færdige resultat![]()
Jeg skærer runde skiver ud med min disc cutter.mjanneh skrev:Det var da en glimrende ide - og det ser godt ud! Har du hamret cap'sne over en dorn eller hvordan?
Næste model må næsten være med en avanceret, savet udskæring?

Enig - super effekt! Det kommer tit bag på mig, hvor dekorative huller kan være.Danagonia skrev:Jeg har bare brugt min boremaskine til at bore små huller langs kanten. Det er nemt og synes faktisk det giver en god effekt.
Når placeringen af et boret hul, har skulle være nøjagtig, har jeg tit hamret et lille "hul" som mine bor kunne få fat i. Ellers kan de godt danse hen over pladen og få fat det forkerte sted - og det kan godt være svært af ændre igen.Danagonia skrev:Så skal man bare være bedre til at bore dem helt lige langs kanten, så er den hjemme