Side 1 af 1

Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 07:14
af anna-edith
Tillykke med fødselsdagen, håber du får en god dag trods vejret, men der er jo andre end dig som har fødselsdag i dag. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor:

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 07:40
af rumlebumle
STORT tillykke med dagen. Jeg ved ikke helt hvad du har gjort forkert, men her står det altså ned i stænger [-x

Nå, men jeg håber du trods alt får en god dag.

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 07:42
af Linda
Her på Østerbro er det stoppet....TILLYKKE med dagen [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 09:32
af Eva1950
Stort TILLYKKE med fødselsdagen :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Håber du får en god dag

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 10:26
af lisbeth
Tillykke med dagen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 10:48
af Shawnee
Tillykke.. :ymparty: :ymparty:

Håber du får en dejlig dag...

Her i Nordsjælland er regnen også lige stoppet.. :D

Re: Tillykke til Love- Shopping

: tors 6. okt 2011 11:43
af BlueRaven
Billede
Billede