Side 1 af 2

Something blue (chainmaile)

: søn 16. okt 2011 12:40
af Susanne i nord
Billede

Billede

Re: Something blue (chainmaile)

: søn 16. okt 2011 17:46
af heidik.
Wauv.... hvor er den bare flot. :-bd

Re: Something blue (chainmaile)

: søn 16. okt 2011 18:56
af brumbear
Susanne, hvor ER den bare fin :ymapplause: :ymapplause:
Men øuw, nu bliver jeg jo NØDT til at lære det der chainmaile også :(( :D
Rigtig sødt at bruge det på den måde....

Re: Something blue (chainmaile)

: søn 16. okt 2011 20:42
af lisbeth
Smuk smuk :clap:

Re: Something blue (chainmaile)

: man 17. okt 2011 06:35
af anna-edith
Kun @};- @};- @};- @};- @};- kan tildeles. :clap: :clap:

Re: Something blue (chainmaile)

: man 17. okt 2011 07:41
af Linda
:clap: :clap: :clap: ^:)^

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 11:43
af Susanne i nord

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 12:32
af Charlottes
Den er smuk Susanne. :x-

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 15:04
af Eva1950
Super super smuk ^:)^ ^:)^

Tusinde tak for link woaw en side

@};- @};-

Re: Something blue (chainmaile)

: tirs 18. okt 2011 15:13
af brumbear
Yeahh Susanne, en fin video :ymapplause:
Jeg skal da skynde mig at have købt en sav. Nu får vi jo snart fine sten fra fællesbestillingen. Uhh, fine sager man så kan lave \:D/