Side 1 af 2
Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 13:59
af lisbeth
Så har jeg lavet lidt nyt i Steampunk

Halskæde

Halskæde

Halskæde

Armbånd
Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 14:38
af Linda
ski....flotte!!! limer du bare på lag på lag....hvor filan finder du alle de andre dele (ikke ure) synes det ser så fint ud

Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 15:09
af rumlebumle
Jeg synes også det ser vildt godt ud, du må næste gang du går i krig med et smykke, tage et billede af de forskellige dele du bruger på smykket, så vi kan sætte os ind i hvad det er du laver.. Men lækkert ser det ud, man bliver virkelig inspireret..

Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 15:10
af lisbeth
Tak skal du have Linda hvis hullerne passser så wire wrapper jeg dem sammen ,men ellers limer jeg det med stærk lim og endnu er det ikke gået itu og mange af items finder jeg her på dette link eller Ebay
http://www.etsy.com/shop/dimestoreempor ... eller_info
Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 15:15
af lisbeth
Rumle jeg skal nok prøve at tage et billede af de items jeg skal sætte sammen næste gang jeg laver et smykke

jeg finder også gamle halskæder i genbrugsen og klipper dem i stykker hvis der sidder en evt. messing dims eller lign. som jeg kan bruge
Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 16:40
af Eva1950
Hvor er de flotte
Jeg vil meget gerne se hvordan du gør
Man er hook på det men ved ikke lige hvordan man gør

Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 16:43
af heidik.
Jeg kender ikke noget til det der steampunk, men jeg synes at dine smykker er anderledes og super flotte.

Re: Lidt nyt
: ons 19. okt 2011 16:52
af Susanne i nord
Lækre, ikke helt som misse ringen, men den er også bare super fantastisk og lige i mit hjerte / øje.

Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 07:57
af anna-edith
Re: Lidt nyt
: tors 20. okt 2011 09:23
af Shawnee
Du er godt nok blevet skrap til det... At sætte tingene sammen på den måde. Det er super fedt.
