Det ser rigtig godt ud og hvor har du de små fugle fra??? som er på de flotte sorte vedhæng, har du flere af dem eller hvor har du købt dem ? dem kunne jeg godt lige bruge til mit Steampunk
lisbeth skrev:Det ser rigtig godt ud og hvor har du de små fugle fra??? som er på de flotte sorte vedhæng, har du flere af dem eller hvor har du købt dem ? dem kunne jeg godt lige bruge til mit Steampunk
De små fugle er fra tomato..
Jeg tror godt du kan få nogle af mig. Mener jeg har næsten en pose af hver tilbage - bruger dem lidt - men kan gådt undvære nogle stykker.
Jeg skal nok lidt undersøge hvor mange jeg har - og kan undvære - skal det både være guld og sølv??