Hej allesammen
Jeg hedder Camilla, er 21år og bor i Kolding. Jeg begyndte at lave smykker for 1års tid siden, og har nu en butik på etsy, hvor jeg sælger mine ting: http://www.danagonia.etsy.com
Jeg lodder, laver fimo perler og wire wrapper.
Glæder mig til at lære jer at kende herinde!
Hilsen Camilla
Camilla ;-)
Redaktør: rumlebumle
Hej Camilla
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver glad for at være her, og at du skriver en masse indlæg, og viser nogle af dine smykker
Jeg har lige tilladt mig at rette dit link til din shop, da du var kommet til at skrive .dk så den virkede ikke. Nu har jeg været inde og kigge, det er nogle meget flotte smykker du laver, det er rart at se noget anderledes, en gang imellem, og dine viklede smykker er meget flotte
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, jeg håber at du bliver glad for at være her, og at du skriver en masse indlæg, og viser nogle af dine smykker
Jeg har lige tilladt mig at rette dit link til din shop, da du var kommet til at skrive .dk så den virkede ikke. Nu har jeg været inde og kigge, det er nogle meget flotte smykker du laver, det er rart at se noget anderledes, en gang imellem, og dine viklede smykker er meget flotte
Tak Lene 
- mortilseks
- Perle

- Indlæg: 24
- Tilmeldt: man 26. jan 2009 08:06
- Geografisk sted: Roslev
hej og velkommen
Knus Tina






