Øreringe..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 171
Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Geografisk sted: Nordsjælland
Har lige fået en dille med øreringe..

Så her er hvad jeg har fået lavet:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Det var det ;;)
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Super søde øreringe - jeg er især vilde med dem med den " lange trompet " men hvordan er den sat på. Er den limet.
Vil du ud med hvor du har den fra ????
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
De ligner næsten små nisser, super søde!! [smilie=elf.gif] [smilie=elf.gif] [smilie=elf.gif] [smilie=elf.gif] [smilie=elf.gif] [smilie=xmascandles.gif]
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 171
Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Geografisk sted: Nordsjælland
Edith: Du kan tro jeg gerne vil ud med hvor jeg har dem fra. De er købt hos www.stagesmykker.dk

Se dem her:
http://stagesmykker.dk/webshop/catalog/ ... cts_id=924

Becca--> Tak.. Jeg har godt nok ikk lige set nisser da jeg lavede dem, men vi er jo ved at være tæt på jul.. :)) :))
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super flotte ørering Anja vild med dem alle. :-D :-D :-D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Wauw, super lækkert. Jeg er også MEGET vild med de lange øreringe..
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Øreringe er søde, nemme og hurtige, og er nok et af de smykker der bruges mest. Kan godt li dem og trompeten, er lige lagt på min huskeseddel hos Stage.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Søde øreringe. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Jeg kan også rigtig godt li` de lange.... super søde. :D
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 171
Tilmeldt: man 9. mar 2009 11:27
Geografisk sted: Nordsjælland
1000 tak for alle roserne.. :x-

De er nemmlig rigtig nemme at lave.. Skulle lige finde på noget som ikke var ½ anborede ferskvandsperler.. Og så fandt jeg på rondellerne.. Og som I kan se på billederne greb det om sig.. :whistle:
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Besvar