rensdyr ud af hænder og fødder

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Viktor og jeg har klippet og klistret. Jeg så nemlig denne ide inde på pinterest og det blev jeg nødt til at prøve:

Billede
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Haaaa....

Hvor er den bare sød... Skide smart.. ;;)
Den idé skal videregives til niecen på 4 år.. :p

=)) =))
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
heidik.
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Bornholm
Den er rigtig sød. :D
Pia
Opal
Opal
Super ide og super udtryk
Billede LOKE'S GHOST
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Den er rigtig sød. Hvornår er man for gammel??????
Carpe diem!
Mkh. PIa
rumlebumle
Opal
Opal
Det tænker jeg ikke du er på noget tidspunkt PiaS, så hvis du får Tilde til at tegne dine fødder og hænder, så kan du selv klippe.. =))
heidik.
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Bornholm
Hvor pinligt.... jeg havde slet ikke set, at den var klippet efter hans hænder og fødder. Men jeg kan heldigvis se det nu. :)) Det var da en rigtig sjov ide`.
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
´Jeg sidder lige og tænker - hvis nu min søde datter var lidt mindre ville jeg lave en ny hvert år, og se udviklinge. Nu er min søde datter jo lige blevet 11 år, og bruger størrelse 39-40, så for hendes skyld vil jeg da ikke håbe at hendes fødder vokser væsentligt.
Carpe diem!
Mkh. PIa
rumlebumle
Opal
Opal
Man finder altid ud af at ville lave nogle ting, når det er ved at være for sent. Jeg synes ideen med at se udviklingen for de næste par år, er rigtig sød. Vi har nemlig også tænkt os at lave nogle nye de næste par år.
rumlebumle
Opal
Opal
heidik. skrev:Hvor pinligt.... jeg havde slet ikke set, at den var klippet efter hans hænder og fødder. Men jeg kan heldigvis se det nu. :)) Det var da en rigtig sjov ide`.
=)) =)) =)) Ha ha heidik, det er godt nok pinligt, især når overskriften lyder på rensdyr af hænder og fødder.. Tak for et dejligt grin. =))
Besvar