Garnet-kæde

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Billede

Billede

En halskæde jeg har haft liggende til færdiggørelse længe.. så nu skulle det være (datteren havde tonsvis af lektier for, så der var ro i huset :-D )
Garnet, ferskvandsperler og gamle sølvperler. Det var de rustikke garnet-klumper, der var så lækre.. så de var startstenen..
hilsen Gitte
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Hvor er den flot en rigtig dejlig farve smuk smuk :clap:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Kunsten at misforstå...

Jeg sad længe og stirrede på kæden, mens jeg tænkte: "Hvor pokker er garnet? Jeg kan da ikke se noget garn noget steds!?!"...

Og så slog det mig - der stod jo ikke det var en garnet kæde (garnfyldt), men at det var en garnet kæde (med granater (sten, ikke eksplosiver) :))

Det er en dejlig kæde, og det er et interessant spil, der er mellen de rustikke granater og de pæne perler.
Smukt arbejde! :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Billede
Billede
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
BR, =)) =)) =))

Griffen, hvor ER den flot :ymapplause: :ymapplause:
Må jeg ikke godt få et billede mere med målebånd/lineal på så jeg rigtigt kan se størrelsen på de überfede klumper :ympray:
Hvor i alverden har du dem fra???
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
de klumper ville jeg gerne se nærmere på............ i dagslys - fedt smykke
Billede LOKE'S GHOST
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Den er bare så lækker - det rå med det fine - farver og tekstur, dejlig kæde. ^:)^
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
tak for jeres søde ord :-D

Garnet klumperne er købt på ebay.. :-D
Billede

Prøver som regel at købe nuggets der max er 25 mm.. men er da blevet snydt et par gange, hvor de var større end forventet..
hilsen Gitte
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Lækker :x- kæde, de er :x- skønne de "garnet klumper" der...
og gamle sølvperler imellem, mums :x- :x-
Besvar