Julegaver
Redaktør: rumlebumle
- Prins Albert
- Smaragd

- Indlæg: 120
- Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Så er der blevet lavet julegaver til tøserne


Wow, hvor er de flotte, de må helt sikkert gøre lykke 
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Knus fra Katja
og Jan, jeg bander også gerne her....
de er skisme stadig fååååååcking flotte, total sigøjner prinsesse flotte!!! 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
De er meget smukke, specielt den øverste synes jeg rigtig godt om 
Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!!
Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!
Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!
Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims

Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!
Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!
Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims
- Prins Albert
- Smaragd

- Indlæg: 120
- Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Har lige læst din kommentar for 3. gang og når det kommer til stykket har jeg ramt rigtig om hvem af nicerne der får hvilket af sætteneBlueRaven skrev:Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!!![]()
![]()
![]()
Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!
Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!
Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims![]()
- Prins Albert
- Smaragd

- Indlæg: 120
- Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe
som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
-
Love-Shopping
- Opal

- Indlæg: 620
- Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker..
Knus fra Katja
Ja, jeg tænkte osse,Love-Shopping skrev:Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker..Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
at det da ikke kan overraske, du ender i en



