Julegaver

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Så er der blevet lavet julegaver til tøserne
Billede
Billede
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Wow, hvor er de flotte, de må helt sikkert gøre lykke :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
:ymapplause: Wow - du kan bare det der... De skal nok gøre tøserne glade :-D
Knus fra Katja
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og Jan, jeg bander også gerne her.... :D ;)- de er skisme stadig fååååååcking flotte, total sigøjner prinsesse flotte!!! =p~
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
lisgøtche
Perle
Perle
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre 16. dec 2011 23:10
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:
De er meget smukke, specielt den øverste synes jeg rigtig godt om :ymapplause:
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!! :clap: :clap: :clap:

Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!

Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!

Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims :-D
Billede Billede Billede Billede Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
BlueRaven skrev:Prins, Prins, Prins - de er jo en dronning værdig!!! :clap: :clap: :clap:

Den øverste er fantastisk i kraft af de skønne afdæmpede farver, og alt det arbejde med at vikle hver enkel perle en hat. Det må have taget evigheder. Men resultatet er enestående!!!

Den nederste er smuk og livlig, med de mange forskellige former og størrelser samt mange lilla nuancer, der er flot afstemt. Hvor der ved den øverste er rolig elegance, er her spræl og glade dage. Love it!

Sjovt at se, hvor forskelligt udtryk man kan opnå med den samme basis-øre-filigran-dims :-D
Har lige læst din kommentar for 3. gang og når det kommer til stykket har jeg ramt rigtig om hvem af nicerne der får hvilket af sættene
Brugeravatar
Prins Albert
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 120
Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med

Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker.. :x-
Knus fra Katja
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Love-Shopping skrev:
Prins Albert skrev:Og selvfølgelig er jeg meget imponeret over alle de kæmpe @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- som jeg får fra alle sider, det giver mig mod på at det er det rigtige jeg er igang med
Det er virkelig også fortjent, for du laver altså smukke smykker.. :x-
Ja, jeg tænkte osse,
at det da ikke kan overraske, du ender i en Billede Billede Billede Rose-Regn Billede Billede Billede, når du fremtryller så skønne ting :x-

Billede
Billede
Besvar