Julegave til Moster...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Billede

Billede

Min moster ville gerne kunne ændre længden på hendes kæde, og skifte kæden ud. Derfor får hun to kæder med, en lang og en kort, som begge kan indstilles i længden.
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
smukt arbejde, som altid :-D Den bliver hun sikkert super glad for.

glædelig jul [smilie=santaclaus.gif]
hilsen Gitte
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Bliver hun glad for. Flot.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Synd jeg ikke er din moster ..................... :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
camilla som altid super lækkert. mums jeg ville gerne være moster.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Aiii, den er fin. Godt at jeg ikke er din moster for stenen ligner en røgkvarts som er en af mine bvadr-sten :((
Med en anden sten i ville jeg MEGET gerne have vedhænget, MEGET gerne :x-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
brumbear skrev:Aiii, den er fin. Godt at jeg ikke er din moster for stenen ligner en røgkvarts som er en af mine bvadr-sten :((
Med en anden sten i ville jeg MEGET gerne have vedhænget, MEGET gerne :x-
Det er ikke en røgkvartz, men en Hypersthene. Den minder om måne sten, bare at den er sort. Den skinder på samme måde som månesten gør.
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Smukt vedhæng ^:)^ ^:)^ ^:)^
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Mostre fortjener det bedste, og din kan absolut ikke føle sig snydt :x- :ymapplause: :ymapplause: @};-

Billede
Billede
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Danagonia skrev:
Det er ikke en røgkvartz, men en Hypersthene. Den minder om måne sten, bare at den er sort. Den skinder på samme måde som månesten gør.
Jeg kendte ikke den sten men syntes at den lød spændende.
Søgte efter den på nettet, forgæves - for jeg søgte efter hyperstone #-o #-o Sådan går det når man har lidt for travlt og ikke får læst rigtigt :)) :))
I går fandt jeg den så helt tilfældigt og jeg synes stadig at det er en spændende sten :x-

:ymhug:
Besvar