Side 1 af 3

Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 12:50
af lene
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Rigtig hjertelig tillykke med dagen, jeg håber at den bliver rigtig dejlig, med masser af gaver, kys og knus :ymhug:

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 13:11
af Eva1950
Stort TILLYKKE med din fødselsdag [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:
Håber du får en god dag

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 16:03
af lisbeth
Stort tillykke med dagen idag [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 16:26
af Susanne i nord
Kæmpe tillykke fra mig på mobilen

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 18:16
af Danagonia
Den er godt nok ikke blå, men i stedet får du en sort fødselsdags ravn...

Billede

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 18:37
af Diddah
Hjertelig tillykke med fødselsdagen! ;D

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 18:46
af Shawnee
:occasion-birthdaymulticolor: Hjertelig tillykke med din fødselsdag. Her i Nordsjælland har solen skinnet, dog blæsende. Håber du har nydt dagen. :ymparty:
[smilie=dannebrog02-medium.gif]
[smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 18:48
af pias
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Rigtigt hjerteligt tillykke.

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 19:25
af Anne Marthin
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] TILLYKKE :ymhug: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Re: Tillykke til Blue Raven

: søn 25. dec 2011 20:03
af Pia
Stort tillykke med dagen BR, jeg sender en psykedelisk lagkage afsted :ymparty:
Billede