Kære allesammen
Jeg ønsker jer allesammen en rigtig dejlig nytårsaften i overmorgen, med ønsket om at i kommer godt og trygt ind i det nye år, og at vi igen mødes her på vores dejlige forum i det nye år
Redaktør: rumlebumle
Ups, det er rettet nuGriffen skrev:Tak i lige måde til jer alle.. men det er da først i overmorgen, ikke?? ellers er jeg da godt nok bagud med en masse![]()
Hilsen Gitte

