Godt nytår

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
[smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif] [smilie=falasmiley.gif]

Kære allesammen

Jeg ønsker jer allesammen en rigtig dejlig nytårsaften i overmorgen, med ønsket om at i kommer godt og trygt ind i det nye år, og at vi igen mødes her på vores dejlige forum i det nye år


[smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif] [smilie=santasmiley2.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Tak i lige måde og godt nytår til alle herinde også :YMPARTY: :ymparty: :ymparty:
Billede I LOVE CATS
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Tak i lige måde til jer alle.. men det er da først i overmorgen, ikke?? ellers er jeg da godt nok bagud med en masse :-D

Hilsen Gitte
hilsen Gitte
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
:D :D I LIGE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDE!!! :D :D
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Tak i lige måde og godt Nytår til alle på dette dejlige forum :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Griffen skrev:Tak i lige måde til jer alle.. men det er da først i overmorgen, ikke?? ellers er jeg da godt nok bagud med en masse :-D

Hilsen Gitte
Ups, det er rettet nu :p B-) :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Skidt pyt lene, så har vi da fået "2" hilsner.....en lille nytårsaften hilsen og den store.... :D ;)-

I lige måde, jeg håber såsandelig også at mit år bliver bedre end dette gamle 2011...

Godt nytår til jer alle sammen !!
Billede
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Rigtig godt nytår til jer allesammen
:happy-jumpeveryone:
Knus fra Katja
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Tak og i lige måde. Rigtig godt nytår til jer allesammen. :ymparty:
saylor
Perle
Perle
Indlæg: 20
Tilmeldt: søn 25. dec 2011 21:22
Billede


Også herfra et godt nytår .... med masser af nye inspirationer .....
Besvar