Nytårskonkurrence 2011/2012 (uofficiel) - Nu med vinder!

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Hvem skal vinde Nytårskonkurrencen 2011/2012?

Afstemning sluttede søn 8. jan 2012 00:01

Susanne i nord
5
7%
Danagonia
2
3%
Prins Albert
7
10%
Badeanden
2
3%
Diddah
10
15%
Tenna
3
4%
smykke damen
7
10%
Lise Sonne
5
7%
Linda
6
9%
mooshidk
2
3%
Becca T
19
28%
 
Afgivne stemmer: 68
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede

Så er det blevet stemmetid i Nytårskonkurrencen 2011/2012,
og jeg skal da lige love for, der er kommet mange fantastiske nytårsbrag at vælge imellem ^:)^
- derfor får alle to stemmer (skal sættes samtidigt).
Afstemningen varer 7 dage - altså til og med lørdag d. 7. januar 2012.

Ved stemmelighed laves der en 3 dages afstemning mellem favoritterne.
Ved fortsat stemmelighed får jeg en computernørd til at trække lod.

Billede

Men nu til det vigtigste - de deltagende bud:

Billede
Susanne i nord:
Billede

Billede
Danagonia:
Billede

Billede
Prins Albert:
Billede

Billede
Badeanden:
Billede

Billede
Diddah:
Billede

Billede
Tenna:
Billede

Billede
smykke damen:
Billede

Billede
Lise Sonne:
Billede

Billede
Linda:
Billede

Billede
mooshidk:
Billede

Billede
Becca T:
Billede

Billede

Og så må der stemmes...

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede TILLYKKE BECCA T Billede
Afstemningen her, var jo ikke ligefrem, hvad man kunne kalde en spændingsgyser, men nu er vinderen så fundet, og det blev Becca T, der velfortjent har vundet æren og præmien, efter at have ført fra start til slut blandt de mange pragtfulde nytårsbrag, der deltog.

Så Becca - nu skal der vælges, hvordan din præmie skal tage sig ud - mulighederne er HER.

Er du til materialer eller en færdig ring?

Metal?

Bling?

Struktur? #1 - #2 - #3 - #4

Ca størrelse? (hvis du vælger en færdig ring)

Og så lige...
Billede til alle I andre deltagere!!!
Billede
Billede
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Tillykke Becca, det er bestemt velfortjent
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Stort tillykke Becca :clap:
Billede I LOVE CATS
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
WOOHOO!!! Tak til alle som har stemt for mig :ymhug: Der var godt nok mange fantastiske nytårs bud!!

Blue - jeg har ikke evner eller udstyr til at laver en ring selv.... så jeg vil meget gerne bed om en færdige ring :D Skal jeg så stadig vælge metal og bling? Jeg skal lige tjekker størrelse.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
TILLYKKE BECCA :ymhug: @};- @};- @};-
Et fantastisk nytårssmykke du har lavet ^:)^ ^:)^ ^:)^
Meget velfortjent :-D
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Tillykke Becca - tror 2012 bliver dit år ;;)
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Stort tillykke Becca med dit flotte 'brag' af en førsteplads :ymapplause: :ymapplause: :x-

(Der var så mange vidunderlige bud at jeg helt opgav at deltage :(()
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Becca T skrev:Skal jeg så stadig vælge metal og bling?
Ja, det skal du da :-D
Den skal jo stadig se ud, som du vil have den.

Der er forresten kommet en mulighed mere mht bling:
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Tillykke BeccaT !! :dance: :dance:
Besvar