Så er det blevet stemmetid i Nytårskonkurrencen 2011/2012,
og jeg skal da lige love for, der er kommet mange fantastiske nytårsbrag at vælge imellem
- derfor får alle to stemmer (skal sættes samtidigt).
Afstemningen varer 7 dage - altså til og med lørdag d. 7. januar 2012.
Ved stemmelighed laves der en 3 dages afstemning mellem favoritterne.
Ved fortsat stemmelighed får jeg en computernørd til at trække lod.
Men nu til det vigtigste - de deltagende bud:











Og så må der stemmes...

LOKE'S GHOST

