Side 1 af 1

Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 12:17
af Amaida.dk
Her kan I se mit første forsøg på denne slags armbånd. Det tog bare så lang tid, men mon ikke det går hurtigere når man kan det :-)
Perlerne er 6mm grøn turkis og ellers forgyldte dele.

Billede

Re: Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 13:23
af Havfruen
Jeg synes det ser fint ud dit armbånd. :clap: og det er rigthi at når du er mere sikker i det går det hurtiger ;) .Fin hjemme side du har.

Re: Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 14:30
af butler
Det er da flot og tiden værd.

Re: Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 15:41
af lisbeth
Meget flot armbånd ja det tager tid al vores perlerier ;)-

Re: Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 16:15
af lene
Det er et rigtig flot armbånd. :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Re: Første forsøg

: tirs 26. maj 2009 18:35
af Amaida.dk
Tak skal I have.
Det tager tid ja og man kan bare blive ved og ved. Og jeg sidder jo her og har ALVERDENS materialer til min rådighed, det er skønt :-)

Re: Første forsøg

: ons 27. maj 2009 09:16
af Linda
super sødt armbånd og er helt pjattet med din lås !!

Re: Første forsøg

: ons 27. maj 2009 17:00
af Amaida.dk
Linda skrev:super sødt armbånd og er helt pjattet med din lås !!
Ja den er jeg faktisk også ret vild med.
Hvis du er interesseret så sælger jeg dem for 12kr for 2 stk i min netbutik :-)