30 års fødselsdagsgave mm

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Fik en opgave : lave smykker for penge samlet ind til en 30 års fødselsdags gave, gavemodtageren er en jeg kender og hun er til enkle smykker, men ingen sølv :think: :think: :think: - Hun blev meget glad for gaven :
Billede
Messing og peru opaler
Billede
amethyster og messing
Billede
Forgyldt kæde med røgkvarts og ferskvandsperler - der hører også øreringe til, men dem fik jeg ikke taget billeder af.
Billede
Og så lige lidt på memory wire.
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Kæden med røgkvarts og ferskvandsperler må gerne komme i min retning, den er lækker. :clap:
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Jeg er også også selv ret vild med det enkelte, så I love it :x- Men havde jeg ikke set at det var dig der havde startet indlægget, ville jeg ALDRIG have gættet på, du havde lavet det.
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
ja, enkelt er også godt engang imellem.. jeg er mest til det lilla sæt..det er bare lækkert :-D
hilsen Gitte
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
rumlebumle skrev:Jeg er også også selv ret vild med det enkelte, så I love it :x- Men havde jeg ikke set at det var dig der havde startet indlægget, ville jeg ALDRIG have gættet på, du havde lavet det.
Hæhæ - nej jeg er jo mere til 'more is more' end 'more is less' dvs jeg skal helst have alle klokker, bjælder og flag på :)) :)) :)) :)) =)) =)) =)) , men det her var jo en opgave, hvor jeg skulle ramme hendes smag ;)-
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Det er rart med lidt adspredelse engang imellem..
Super flotte - enkle kæder... ;;)

Er VILD med dit memorywirearmbånd...



Må..........................lave............................. memorywire........ :p
Love it!!
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Smukt som altid og den lilla kæde er lige mig og armbåndet er MUMS :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Meget enkelt, og alligevel spændende :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:
Armbåndet er skønt!!! Så jeg er nok lidt enig med dig - more is more!

Billede
Billede
Besvar