Lidt nyt fra mig

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Det er lang tid siden, jeg rigtigt har fået lavet noget, men nu er der kommet gang i perleriet igen, så her får I lige nogle billeder:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Knus Joanna
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Super flotte.... jeg kan specielt godt li` dem på billede 2. :x- :x- Hvilke sten er det?
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Rigtig rigtig lækkert og ikke så almindelige, men alligevel enkelte og lækre.. :x-
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
heidik. skrev:Super flotte.... jeg kan specielt godt li` dem på billede 2. :x- :x- Hvilke sten er det?
Blue goldstone (tror jeg )


lækre øreringe, specielt ørestikken på billede 3 er rigtig flot, hvor har du den fra ?
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Rigtige lækre øreringe, enkle og smukke. :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
MUMS.. virkelig flotte og unikke... :ymapplause:
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Joanna
Perle
Perle
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirs 14. sep 2010 17:37
Tak for roserne.

Stenene på billede to er ganske rigtigt blue goldstone og jeg har købt ørestikkerne på Etsy hos Everluxe, der har nogle rigtig dejlige og ikke så dyre ting:
http://www.etsy.com/transaction/34381480

Knus joanna
Brugeravatar
Helna
Perle
Perle
Indlæg: 33
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 16:24
Jeg kan lide det)
Jeg kan lide alt, men de fleste af den tredje og sidste)
Endelig er det skåret ud af voks?
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
nøj der er nogle flotte øreringe i mellem yao. Hvor har du købt dine dele?? Jeg er meget vil med dem med blonsterne og ferskvandsperlerne.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Det er rigtig mange flotte - smukt arbejde :-bd :ymapplause:

Billede
Billede
Besvar