Smykkebog

Her kan du vise os allesammen hvad du har købt af spændende ting til smykkefremstilling, det være sig perler, tilbehør, værktøj, o.a

Redaktør: rumlebumle

Griffen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Holbæk
Jeg har lånt Elisabeth Brüels bog, "Skønne Smykker" på biblioteket utallige gange.. og ville så gerne eje den selv.
Har været på jagt i flere år, og fandt den så endelig.. og kom så til at købe 2 eksemplarer.. Grådighed er vel en af perlomanens kendetegn :))
hilsen Gitte
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Griffen skrev:Jeg har lånt Elisabeth Brüels bog, "Skønne Smykker" på biblioteket utallige gange.. og ville så gerne eje den selv.
Har været på jagt i flere år, og fandt den så endelig.. og kom så til at købe 2 eksemplarer.. Grådighed er vel en af perlomanens kendetegn :))
Gitte -'kom til at købe 2' ???? :-o :)) :)) :)) :)) , ja man skulle tro, at det kan man ikke, men jeg har faktisk også 2 af den samme smykkebog....... måske skulle vi bytte vores ekstra eksemplarer ? Eller har du helt konkrete planer om hvad bog nr 2 skal bruges til ?
Fashion
Perle
Perle
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Der er da ikke noget at sige til at man skal lede så længe efter den bog, hvis alle har en ide om at de er nød til at købe 2 :D
Littie
Perle
Perle
Den bog fik jeg faktisk for en del år tilbage. Den er guld værd, og Brüel er min smykke-gudinde :ympray:
Besvar