Side 1 af 2

Januar smykker

: lør 4. feb 2012 17:58
af Lise Sonne
Januar er en dejlig måned, da har man tid til fordybelse og der bliver ikke stillet på mange krav til én på hjemmefronten (at det så er vanvittigt på jobbet pga årsregnskab etc - det taler vi ikke om :)) :)) :)) :)) ) så der har været tid til lidt eksperimenter og ren leg.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

og så den rene leg - til BR's konkurrence
Billede

Re: Januar smykker

: lør 4. feb 2012 20:01
af butler
Som sædvanlig er farvesammensætningerne i dine kæder helt fantastiske. @};- @};- @};-

Re: Januar smykker

: lør 4. feb 2012 20:17
af miska
Jeg er ret vild med den sidste :-) :clap: :clap:

Re: Januar smykker

: lør 4. feb 2012 20:18
af Pia
flotte sager, især rebet med de forskellige farver

Re: Januar smykker

: søn 5. feb 2012 08:27
af Smykkeunivers
Den sidste kæde er et eksempel på at alt der kommer i dine hænder bliver flot, uansæt teknikken du bruger.
Flotte flotte kæder!

Re: Januar smykker

: søn 5. feb 2012 18:51
af lisbeth
Flotte smykker og farve sammensætninger og den sidste ser meget spændende ud :clap:

Re: Januar smykker

: søn 5. feb 2012 23:08
af Griffen
flotte smykker som altid.. jeg er mest lun på den første.. rigtigt flotte farver at sætte sammen :-D

Re: Januar smykker

: man 6. feb 2012 09:59
af anna-edith
Elsker bare de smykker du laver Lise ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: Januar smykker

: man 6. feb 2012 18:55
af Shawnee
Spændende sammensætninger som altid. :clap:

Lilla armbånd - kom til mig. :x-

Re: Januar smykker

: man 6. feb 2012 19:28
af Becca T
Flot som altid!! Meget inspirerende :D :D