Side 1 af 2
Januar smykker
: lør 4. feb 2012 17:58
af Lise Sonne
Re: Januar smykker
: lør 4. feb 2012 20:01
af butler
Re: Januar smykker
: lør 4. feb 2012 20:17
af miska
Re: Januar smykker
: lør 4. feb 2012 20:18
af Pia
flotte sager, især rebet med de forskellige farver
Re: Januar smykker
: søn 5. feb 2012 08:27
af Smykkeunivers
Den sidste kæde er et eksempel på at alt der kommer i dine hænder bliver flot, uansæt teknikken du bruger.
Flotte flotte kæder!
Re: Januar smykker
: søn 5. feb 2012 18:51
af lisbeth
Flotte smykker og farve sammensætninger og den sidste ser meget spændende ud

Re: Januar smykker
: søn 5. feb 2012 23:08
af Griffen
flotte smykker som altid.. jeg er mest lun på den første.. rigtigt flotte farver at sætte sammen

Re: Januar smykker
: man 6. feb 2012 09:59
af anna-edith
Re: Januar smykker
: man 6. feb 2012 18:55
af Shawnee
Spændende sammensætninger som altid.
Lilla armbånd - kom til mig.

Re: Januar smykker
: man 6. feb 2012 19:28
af Becca T
Flot som altid!! Meget inspirerende
