Lidt nyt.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Jeg var så dum at bestille 2 poser af boss´ bead bag fra FMG..
Hold nu k*ft en gang møg.. :-w
Der var MASSER af træ - store som golfbolde og masser af små udefinerbare glasperler. Det var godt nok ikke meget jeg kunne bruge.. SPILD af portopenge. ~x(
Her er hvad jeg foreløbig fik ud af det:
Fiiine øreringe.. *S*
Billede

Og lidt flere øreringe - det var ikke mange sten/perler der var 2 af..
Billede

Og et spænde. Første gang jeg har kastet mig ud i det.. :
Billede
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Flotte øreringer du fik lavet!! :D

Hvis du vil af med nogle af de store træ perler, si bare til :D :D
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Becca T skrev:Flotte øreringer du fik lavet!! :D

Hvis du vil af med nogle af de store træ perler, si bare til :D :D
TIL.. =))

Jeg kan tage billede.. Så kan du se dem. :D
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Øreringene er meget fine, Mette, så du må ikke klage for meget :))
Becca, jeg har en pose med store træperler hvis du har brug for flere :))
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Fint hårspænde og ja det er noget lorttttttttttttt man får i de bags ,jeg har også prøvet det flere gange :-q
Billede I LOVE CATS
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Jeg elsker stor og elsker træperler :D Ja, jeg vil da gerne ser en billede Shawnee. Jeg er også intereseret i din Smykkeunivers
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Ja, jeg er altså lidt med Becca her. Træ?! Hvor slemt kan det være? Træ er da vidunderligt!
Men måske er det snart tid til en omgang grim-byt-byt - hvis altså ikke Becca opkøber det hele :))

Det er ellers nogle fine ting Shawnee. Spændet er jo ikke noget vi ser meget af, og det er blevet ret flot, synes jeg, og de første par par af øredinglere - så bliver de vist ikke meget mere prangende :)) :x-

Billede
Billede
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
BlueRaven skrev:Ja, jeg er altså lidt med Becca her. Træ?! Hvor slemt kan det være? Træ er da vidunderligt!
Men måske er det snart tid til en omgang grim-byt-byt - hvis altså ikke Becca opkøber det hele :))


Billede

:)) :))
Eeeeeelsker træ.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hvis du har mange træperler vil jeg også gerne købe :D :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Besvar