Side 1 af 1
Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:17
af Joan
Hejsa
Jeg hedder Joan, er 40 år gammel. Er bidt af en gal perle..
Laver smykker, hækler, danser, går ture med hunden og ja fik jeg nævnt, at jeg elsker smykker og perler;)
Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:18
af Joan
kan man forresten ændre brugernavn? for så vil jeg da gerne hedde det, som jeg hedder på de fleste andre fora.. BC
Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:22
af lene
Hejså og rigtig hjertelig velkommen til dette nye forum.
Jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her. Jeg finder lige ud af det med at ændre sit brugernavn.

Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:24
af Joan
tak

jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte på, da jeg oprettede mig med det underlige navn..
Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:26
af lene
Nu tror jeg at jeg har fundet ud af at skifte dit brugernavn i min admin, hvad vil du gerne rettes til, så laver jeg det om

Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:27
af Danagonia
Velkommen til!! Jeg synes nu stenen er et meget sjovt navn

Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:29
af Joan
Lene: BC eller Joan.. du bestemmer
Camilla.. ja ja jeg må have tænkt i sten, da jeg tilmeldte mig hahaha
Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:34
af lene
Hejsa , Jeg har rettet det til Joan, den ville ikke acceptere BC , da det er for kort.

Re: Endnu en ny
: man 9. feb 2009 18:35
af Joan
Nåååårh ja, nu ved jeg hvorfor jeg ikke kom til at hedde det

og så var det jeg fandt på det geniale stennavn hahaha