Hvor køber du?

Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.

Redaktør: rumlebumle

Joan
Perle
Perle
Indlæg: 17
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:15
Geografisk sted: Rold
Kontakt:
Hvor køber du fx.

sølvtråd?

Sten?

perlestave?

osv osv osv.. kan vi ikke lave en tråd, med links til forhandlere af de forskellige smykketing?
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg sælger bla smykkedele og perler, som jeg importerer. :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
en rigtig god ide også til de udenlandske sælgere :D
Billede I LOVE CATS
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Joan skrev:Hvor køber du fx.

sølvtråd?

Sten?

perlestave?

osv osv osv.. kan vi ikke lave en tråd, med links til forhandlere af de forskellige smykketing?
Hej Joan

Du kan finde sølvtråd og perlestave hos Ravstedhus eller Smykkebixen. De har et stort udvalg - især Ravstedhus.

Og sten i lange baner finder du hos Nettedesign til gode priser.

Prøv at se mine smykker på min hjemmeside: http://www.smykkekreationer.dk

Hilsen
Lise
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Når du handler der får du så en rigti kvitering eller hvad. Nu ved jeg godt at du ikke er momset, men hvad med told og moms. Ja derr er ikke told på sten det er også rigti men der er moms på hvis der købes for mer en et fast beløb. eller hvad?
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hvis du er moms registreret bruger du den kvittering du modtager fra paypal i dine regnskaber. Du skal naturligvis betale noget moms, og jeg er ikke helt sikker på reglerne når det er perler. Men da vi handlede med tøj trak vi vist nok den udenlandske moms fra den danske, men det kan din revisor nok nemt svare dig på. Det var i hvert fald intet problem med kjolefeen dengang, vi købte ofte store lot af kjoler over ebay i begyndelsen. Med tiden får man jo faste forbindelser og køber størrer ind, men til at starte med var det helt almindelige ebay aktioner...
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Havfruen skrev:Når du handler der får du så en rigti kvitering eller hvad. Nu ved jeg godt at du ikke er momset, men hvad med told og moms. Ja derr er ikke told på sten det er også rigti men der er moms på hvis der købes for mer en et fast beløb. eller hvad?
Hej

Hvis du handler indenfor EU er der ikke told på varerne. Men handler du udenfor EU kommer der told på, hvis du køber for mere end ca. 88 kr. inkl. porto.

Hvis du er privatperson, kan det godt betyde, at dine varer bliver meget dyrere end du havde forventet.

Er du momsregistreret og registreret til at handle udenfor EU kan du trække momsen fra.

Hilsen
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar