Side 1 af 2
Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 16:42
af Danagonia
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 17:11
af butler
Endnu engang har du lavet en " perle " Superflot
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 17:13
af Smykkeunivers
meget flot!
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 17:23
af jeanette
super flot Camilla!!!!
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 17:30
af lene
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 17:35
af NatasjaA
hold da kæft den er flot.. ligesom alt det andet

Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 18:55
af Eva1950
Ja det er et flot smykke du kan bare det der Camilla rigtig rigtig flot som altid

Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 19:13
af Havfruen
Jeg er ikke så vild med dit smykke ,men du har fådet lavet en flot lås den er nok den floteste af dine låse.

Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 19:17
af rumlebumle
Jeg er ganske enkelt vild med dine ting du laver!
Re: Hjerte Wrap
: søn 14. jun 2009 21:11
af doritart
Camilla,
This is gorgeous adjective !!!!