Side 1 af 2

Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 16:42
af Danagonia
Det gik min søndag med;

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 17:11
af butler
Endnu engang har du lavet en " perle " Superflot

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 17:13
af Smykkeunivers
meget flot!

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 17:23
af jeanette
super flot Camilla!!!!

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 17:30
af lene
Rigtig flot Camilla :D :ymhug: :x-

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 17:35
af NatasjaA
hold da kæft den er flot.. ligesom alt det andet ;)

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 18:55
af Eva1950
Ja det er et flot smykke du kan bare det der Camilla rigtig rigtig flot som altid ;) :clap:

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 19:13
af Havfruen
Jeg er ikke så vild med dit smykke ,men du har fådet lavet en flot lås den er nok den floteste af dine låse. :-D

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 19:17
af rumlebumle
Jeg er ganske enkelt vild med dine ting du laver!

Re: Hjerte Wrap

: søn 14. jun 2009 21:11
af doritart
Camilla,

This is gorgeous adjective !!!!