Byttehandler

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har været ved at bytte mine smykker væk. På forummet "Min kreative moster" er der nogle piger der laver super flotte dukker. Så sådan en tre stykker har jeg byttet mig til, mod lidt af mit bling. Jeg har derfor været i gang med at kreere lidt til dem.

Den første ville gerne have et citat skrevet i hendes smykke. Det blev ved fælles beslutninger undervejs, til dette vedhæng

Billede

Billede

Synes faktisk det er en ret fin ide, så det kunne jeg godt finde på igen.

Den anden havde set et hjerte jeg havde wire wrappet for længe siden, så sådan et fik hun, med matchene øreringe til.

Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Hvordan ser dukkerne ud du har byttet dig til?

Kan super godt lide den idé med teksten og selve teksten er god. Jeg kender en lidt anden udgave af den sætning fra en jeg kender som engang sagde "Hvis du gør hvad du altid har gjort, får du også hvad du altid har fået" ;)

Det er jo sandt. ;)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Diddah skrev:Hvordan ser dukkerne ud du har byttet dig til?

Kan super godt lide den idé med teksten og selve teksten er god. Jeg kender en lidt anden udgave af den sætning fra en jeg kender som engang sagde "Hvis du gør hvad du altid har gjort, får du også hvad du altid har fået" ;)

Det er jo sandt. ;)
Jeg har ikke fået dukkerne, så jeg ved det ikke endnu Skal nok vise billeder når jeg får dem. Det var også et godt citat. Det skal nok være kortere for at kunne være der. Måske "Gør du det du altid har gjort, får du det du altid har fået.
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Glæder mig til at se de dukker. ;D
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Danagonia skrev:Synes faktisk det er en ret fin ide
Helt enig.
Det er ligefrem en super idé.
Og det er endda lykkedes at få en godt visdomsord banket i Billede

Men med mindre de dukker er lavet af guld, tror jeg nu nok de to andre er løbet med løvens part... Billede

Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har fået det første hold dukker. Det er fra hende der fik det lilla sæt. I kan se dem her:

http://danagonia.blogspot.dk/2012/08/idas-dukker.html
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Hvor er de dukker bare søde. :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Jeg kan virkelig godt li dit vedhæng med skrift, lige mig! :-D
Besvar