
Det er eet armbånd og 2 par øreringe. Alt i forskellige størrelser jumprings.
Undskyld den ekstremt dårlige billedkvalitet; men jeg er henvist til at bruge mit gamle foto apparat i disse dage... Jeg trænger desperat til et nyt.
Tilføjet: et par billeder taget med et bedre kamera:
Armbåndet, halskæden og 'knude'-øreringene er til salg. De sidste øreringe mangler noget - tror jeg sætter en lille 'knude' eller en perle forneden... Pris? Uha - det ved jeg ikke. Hvis du er interesseret kan vi jo snakke om det. Øreringe og armbånd er lavet i forsølvet metal og de er nikkelfri. Halskæden er i forsølvet kobber. Det skal siges om halskæden at den godt kan kradse lidt da ringene ikke har været så godt skåret fra leverandøren - og jeg kan jo ikke slibe halskæden da forsølvningen så vil gå af.
Følgende armbånd lavede jeg igår på bestilling (Det var min første bestilling...

Det er lavet med gummiringe og forsølvede ringe. Gummiringene gør at der ikke behøves lås - armbåndet kan bare rulles på.
Tilføjet: En halskæde og et par øreringe der matcher ovenstående armbånd - kan ikke vises endnu da den kommende ejer skal overraskes...








