En blog!!
Redaktør: rumlebumle
En tilfreds kunde har skrevet om mig på hendes blog!! Synes det er en vildt flot blog, så i får lige linket: http://littlegreteldolls.blogspot.com/
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Nej hvor er det dejligt! Tillykke Camilla 
Det er da supert Camilla.

Hvor er det bare dejligt at hun viser at hun er glad for de ting hun har købt hos dig.
Stor tillykke med den fine omtale.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Camilla hold da helt op hvor er det flot at du er kommet i hendes blog
og hun skriver så flot om dig og jeg kan godt forstå du er pavestolt og det har du også fortjent ,for det er så flotte smykker du fremstiller og stor respekt
og du er jo også en lille fe og alfepige og et meget stort tillykke fra mig 
