Hej med jer
Redaktør: rumlebumle
Hej tullen72 og velkommen til dette dejlige
forum. ja den eneste regel vi har her inde er at vi skriv i en god og ordentlig tone . Vi hjelper alle hvor vi kan og det er dejligt håber at du bliver glad for at være her . 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Hej og hjertelig velkommen her på det dejlige forum. Her er nemlig ingen snobberi mobberi eller anden dårlig tone. Her hjælper vi hinanden hvis vi kan og kan også smådrille hinanden men kun på den gode måde. Ingen griner af, men alle griner med. Håber du vil finde dig rigtig godt tilpas.
Hej Tullen72
Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Ja, vi er en flok søde og glade perlepiger, der elsker at lave smykker, vi er altid hjælpsomme, og vi har en
hyggelig og familiær omgangstone, med lidt venlig drilleri ind i mellem, men det kan alle vist li'.
Vi har det hyggeligt med hinanden, og vi har løbende konkurrencer med flotte præmier. Vi har noget der hedder bytte/bytte hvor man bytter perler med hinanden, og så ser vi hvad det bliver til, det er bare så hyggeligt.
Der er også en der har lavet en vandrepakke, og har man spørgsmål, eller ideer til andre tiltag på forummet, er man meget velkommen til at sige til.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, og at vi får at se hvad du går og sysler med.

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Ja, vi er en flok søde og glade perlepiger, der elsker at lave smykker, vi er altid hjælpsomme, og vi har en
hyggelig og familiær omgangstone, med lidt venlig drilleri ind i mellem, men det kan alle vist li'.
Vi har det hyggeligt med hinanden, og vi har løbende konkurrencer med flotte præmier. Vi har noget der hedder bytte/bytte hvor man bytter perler med hinanden, og så ser vi hvad det bliver til, det er bare så hyggeligt.
Der er også en der har lavet en vandrepakke, og har man spørgsmål, eller ideer til andre tiltag på forummet, er man meget velkommen til at sige til.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, og at vi får at se hvad du går og sysler med.
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
-Også et stort velkommen til fra mig. Håber du finder glæde ved at være herinde. 
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Velkommen her
Til det bedste smykkeforum i Danmark
Jeg er også ny her, og har fået en fantastisk velkomst af alle de søde, dejlige og hjælpsomme "smykkepiger".
Jeg er også ny her, og har fået en fantastisk velkomst af alle de søde, dejlige og hjælpsomme "smykkepiger".
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.




