Hej med jer

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Indlæg: 218
Tilmeldt: søn 12. jul 2009 17:46
Geografisk sted: Odense
Så fandt jeg lige frem til dette forum og er allerede glad for den hyggelige usnobbede tone herinde. Glæder mig til at surfe rundt her :dance:
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Hej tullen72 og velkommen til dette dejlige @};- forum. ja den eneste regel vi har her inde er at vi skriv i en god og ordentlig tone . Vi hjelper alle hvor vi kan og det er dejligt håber at du bliver glad for at være her . @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Hej og hjertelig velkommen her på det dejlige forum. Her er nemlig ingen snobberi mobberi eller anden dårlig tone. Her hjælper vi hinanden hvis vi kan og kan også smådrille hinanden men kun på den gode måde. Ingen griner af, men alle griner med. Håber du vil finde dig rigtig godt tilpas.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Hej tullen72

Velkommen til dette dejlige forum
håber at du kommer til at føle dig hjemme her ;)-
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Indlæg: 1224
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Tullen72

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Ja, vi er en flok søde og glade perlepiger, der elsker at lave smykker, vi er altid hjælpsomme, og vi har en
hyggelig og familiær omgangstone, med lidt venlig drilleri ind i mellem, men det kan alle vist li'.
Vi har det hyggeligt med hinanden, og vi har løbende konkurrencer med flotte præmier. Vi har noget der hedder bytte/bytte hvor man bytter perler med hinanden, og så ser vi hvad det bliver til, det er bare så hyggeligt.
Der er også en der har lavet en vandrepakke, og har man spørgsmål, eller ideer til andre tiltag på forummet, er man meget velkommen til at sige til.
Jeg håber at du bliver glad for at være her, og at vi får at se hvad du går og sysler med. B-) :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
-Også et stort velkommen til fra mig. Håber du finder glæde ved at være herinde. :)
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
velkommen til ;)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Også velkommen herfra fra mig :greetings-waveyellow: :romance-grouphug: og her har vi det bare rigtig godt :-D og der er altid en der kan hjælpe ,så spørg bare løs hvis der er noget :dance: ;)-
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
:text-welcomewave:
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Velkommen her :-h Til det bedste smykkeforum i Danmark :clap:
Jeg er også ny her, og har fået en fantastisk velkomst af alle de søde, dejlige og hjælpsomme "smykkepiger".
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar