Side 1 af 2

Armbånd

: tirs 14. jul 2009 09:22
af butler
Lige et par nye armbån i knyt fra mig
Det er 3 mm lædersnøre
Det ene med abeknude/abehånd og det andet med 2 knuder
Billede
Billede

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 09:35
af rumlebumle
Wauw hvor er de flotte.. :clap:

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 09:50
af lisbeth
Flotte armbånd Edith :clap:

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 10:31
af Lise
Hvor er de dog flotte. Og du er sluppet godt fra din abenæve, den ser helt perfekt ud :clap:

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 11:40
af Linda
uhm...lækre, hvor f...køber i læder fra, jeg synes det er ski..dyrt.

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 12:03
af butler
Linda skrev:uhm...lækre, hvor f...køber i læder fra, jeg synes det er ski..dyrt.
Det synes jeg også det er Linda. Detter er vist nok købt hos Perlefest

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 12:06
af Lise
Jeg har købt noget hos Panduro for længe siden, en hel rulle både i 1 mm og 2 mm, men billigt er det ikke.

Hvis du søger på lædersnor på google, kommer der nok nogle andre muligheder frem.

Jeg prøvede lige, og fandt smykkematerialer.dk, og de har billig lædersnor, hvis man køber 100 m koster 2 mm kun 2,25 kr. pr. m og 1 mm koster kun 1,66 kr. pr. m ved køb af 100 m. Det er lidt dyrere, hvis du køber mindre, men der går meget til at knytte med. De har det i alle mulige farver fra str. 0,5 mm til 5 mm. Så der er nok at vælge imellem.

Og det er MEGET billigere end hos Panduro og mange andre steder.

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 14:36
af canto
Nej hvor er det flot knyttet,hvordan laver du den abehånd?? :?:

Hilsen Canto

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 14:55
af lene
Hvor er de bare flotte Edith. :ymhug: :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Re: Armbånd

: tirs 14. jul 2009 15:05
af Havfruen
Super flotte srmbånd du har lavet. @};- jeg har også knyttet nogen i læder og min sønd ville bare have den uden noget på . jeg har så sluttet af med sølv og en sølv lås på Skal lige se om limen holder før jeg limer flere.