lidt nyt fra mig
Redaktør: rumlebumle
Har lige nået at få taget billeder af disse inden min mand sælger dem.
[

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv, hvor er de bare lækre. Jeg er efterhånden blevet ret vild med de lavaer, så mon ikke jeg snart skal bevæge mig ud i at lave sådan et armbånd..

Hvor er de flotte dine smykker.
Hvad er det for nogle perler, du har brugt i det nederste - jeg kan godt se at det er brune lavasten, men de orange? De er rigtig lækre
Hvad er det for nogle perler, du har brugt i det nederste - jeg kan godt se at det er brune lavasten, men de orange? De er rigtig lækre
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Nej hvor er de bare flotte, de smykker Kirsten.
Jeg tror at det er karneol, de orange perler, de er rigtig flotte sammen med et brune lava.

Jeg tror at det er karneol, de orange perler, de er rigtig flotte sammen med et brune lava.
Fine sager Kirsten 
Igen har du gjort det Kirsten. Superflotte smykker. Kan godt forstå at de sælges hurtigt.
Det nederste må godt blive passet hos
på Djursland, hvis I mangler barnepige til det
Love it
Det nederste må godt blive passet hos
Love it
Tak for jeres dejlige ord om mine smykker. Ja den nedeste er kranoler fra Lene og de er bare flotte sammen med den brune lava.
Kærlig hilsen

hvor er de flotte og godt du har været hurtig nu hvor manden bare sælger og sælger..
det kan være man skal låne ham haha ej jeg skal ikke klage har lige fået solgt for 1000 kr. uden at lave en skid
altså udover smykkerne selvfølgelig haha..