På weekend hos moar :-)

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Der bliver jo kræset om en, så jeg har haft god tid til at lege... Og her er kreationerne så :-D

Først havde jeg nogle bestillinger... Det er jo bundne opgaver, men det er også meget sjovt...
En dame havde set Lisbeth's sommerfugl, og bad om at få min gamle flamme halskæde, lavet i samme farver:

Billede
(Den gamle halskæde)

Bestillings halskæden:
Billede
Billede
Billede
Billede

Den samme dame, bestilte et par måne øreringe, der skulle passe til måne halskæden jeg lavede forleden:

Billede
Billede
Billede

Så har jeg bare leget:

Billede
Billede
Billede

Billede
Billede
Billede

Billede
Billede
Billede

Jeg har også prøvet en ny tutorial: http://www.etsy.com/view_listing.php?li ... d=26314961
Billede
Billede
Billede

Og så er jeg i gang med min egen nye tutorial:
Billede
Billede
Håber på et blive færdig med den i løbet af ugen :-D

Det var da lidt en bunke :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
De er bare flotte iser den med hjerterne er jeg vild med ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ @};- @};- @};- @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hold da ellers op for en bunke du har fået lavet dig. Der er flere af tingene jeg er vild med, så jeg vil ikke favoriserer én enkelt af dem. Dog kan jeg blot sige, som vanligt, jeg er fuldstændig skudt i dine ting.. :clap:
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Hvor er det altså flot, især den sidste er jeg vild med :clap:
Men Camilla, smitter dine smykker ikke af på huden? Plejer kobber ikke at gøre det?
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Camilla de er så flotte at jeg mangler ord :-o og jeg er stor fan ^:)^ ^:)^ ^:)^ og jeg syntes det må så spændende at få sådanne bestillinger ;)-
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Camilla det er så smukt, så smukt ^:)^ ^:)^ :dance: :dance:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
tullen72 skrev:Hvor er det altså flot, især den sidste er jeg vild med :clap:
Men Camilla, smitter dine smykker ikke af på huden? Plejer kobber ikke at gøre det?
Det er kun nogle mennesker kobber smitter af på... Det kommer an på hvilke stoffer man udskiller i sin sved... I min familie har ingen problemer med det, men har en veninde der bare skal kigge på dem og så bliver det sort. Dog kan jeg godt blive lidt farvet hvis jeg går med tingene mange dage uden at tage dem af, men farven er ikke giftig og kan vaskes af med sæbe. Faktisk virker et kobber armbånd lindrende på folk der har gigt, hvilket er noget en del er plaget af i min familie, var faktisk en af grundene til jeg startede ud med kobber... Så som du kan høre er jeg stor fortaler for kobber... Jeg har leget med sølv, men jeg synes bare ikke det er helt så sjovt af en eller anden grund :-D

Og tak allesammen :-D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev:Camilla de er så flotte at jeg mangler ord :-o og jeg er stor fan ^:)^ ^:)^ ^:)^ og jeg syntes det må så spændende at få sådanne bestillinger ;)-
Det er spændende ja, men også lidt hårdt, for du har en deadline hængende overhovedet, og jeg synes det er ret svært at være kreativ på kommando... Men som min mor siger så er det, det der kræves for at være professionel :-D Men på den anden side tror jeg aldrig jeg ville have lavet den flamme, hvis ikke hun havde bedt om det, og den er jo faktisk blevet ganske fin...
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jeg syntes dine smykker er skønne.. og eg havde slet ikke set på det andet forum at det var sammen slags som flamen.. og jeg syntes den er virkelig flot.. men allesammen er flotte på hver sin måde.. og jeg syntes heller ikke altid det er rart at skulle lave noget på bestilling men igen så er det også meget rart at lave noget man ved man kommer til at sælge ;)
Brugeravatar
Jas
Perle
Perle
Geografisk sted: Amager
Kontakt:
Jeg må indrømme at du er stjerne dygtig :clap: :clap: :clap:
Fantastiske flotte smykker du har lavet :-D

Kh.
JAS
Var der nogen der sagde perler!!... Så er jeg på :D
Besvar