Søges : Sorte cinnebar lak udskårede perler
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Søges : Sorte cinnebar lak udskårede perler.... ved at Miska på et tidspunkt har haft nogle 
Ja det gjorde du vist.miska skrev:Dem solgte jeg vist til Shawnee ..jeg har i hvert tilfælde ikke nogenLise Sonne skrev:Søges : Sorte cinnebar lak udskårede perler.... ved at Miska på et tidspunkt har haft nogle
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det lyder helt rigtigt.... hvor mange har du ?Shawnee skrev:Ja det gjorde du vist.miska skrev:Dem solgte jeg vist til Shawnee ..jeg har i hvert tilfælde ikke nogenLise Sonne skrev:Søges : Sorte cinnebar lak udskårede perler.... ved at Miska på et tidspunkt har haft nogleJeg købte nogle runde, flade. Er det sådan nogle Lise?
Øh, det ved jeg ikke....
Jeg kigger i aften, når jeg kommer hjem - om jeg har flere.. 
De bedste hilsner
Mette
Mette
Jeg har 9 og 15mm runde i butikken.
Lise, jeg har kun 3 tilbage. 
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Dem nupper jeg da gerneShawnee skrev:Lise, jeg har kun 3 tilbage.
Måske vi skal holde en perlebyttedag igen snart.. 
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jo det er en god ide, jeg er medShawnee skrev:Måske vi skal holde en perlebyttedag igen snart..