Side 1 af 1
Havfruen meldet sig til
: søn 15. feb 2009 11:06
af Havfruen
Hej til alle Fik også lyst til at være med her ind. er som flere af de andre også med i et andet smykkeforum. Men jeg tror at det kan være godt at få inspriatioun fra flere vinkler.Jeg er desvære skrive ordblind men håber at i alle kan læse det jeg skriver ellers må i spørge hvad det er jeg mener.Jeg har lavet smykker i sa 1år nu og startede op med at lave mest i glas. Nu er jeg gådet over til at bruge forskellige stenperler og sølv. Da det er noget vi sælger i vores bruskunstbutik, vil vi heklst kunne stå inde for de ting vi bruget til at lave smykkerne med.
Re: Havfruen meldet sig til
: søn 15. feb 2009 11:10
af butler
Velkommen hertil, og det var nemt nok at læse, hvad du skrev. Det betyder ingenting.
butler
Re: Havfruen meldet sig til
: søn 15. feb 2009 11:23
af lene
Hejsa til Havfruen, og rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du vil få stor fornøjelse af at være herinde, og at du vil skrive rigtig mange indlæg

Jeg syntes at det er rigtig prisværdig at du vil skrive på forummet, når du er ordblind, det er rigtig godt gået, og man kan sagtens læse hvad du skriver. :thumbup:
Re: Havfruen meldet sig til
: søn 15. feb 2009 13:17
af Joan
velkommen til

Re: Havfruen meldet sig til
: søn 15. feb 2009 19:33
af lisbeth
også velkommen herfra
