Nyt inden for smykke verden

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

Tinker
Perle
Perle
Hej alle
Jeg er helt ny inden for faget :D Jeg vil til og i gang med at lave smykker af hestehår dog bare på hygge basis , da jeg synes det er utrolig spænende :-)
Ellers er jeg 29 år :-) Ved ikke lige hvad jeg ellers skal skrive ;) (*)
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Velkommen til. Håber du finder masser af inspiration herinde.. :ymhug:
Tinker
Perle
Perle
Mange tak håber jeg bestemt også :-j
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Velkommen til. @};-

Lyder spændende med hestehårs smykker. ;)-
Jeg gætter på at du har egen hest (tinker??) ud fra dit navn?? ;;)
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Tinker
Perle
Perle
Ja det har jeg en fin en af slagsen (synes jeg selv) en 4 1/2 års vallak på 152 lige pt :-D var ikke så kreativ med hensyn til navn ;;) Også hedder min hjemmeside tinker . dk så var det lidt oplagt. Må indrømme at efter jeg var på et kursus hvor vi lavede smykker af heste hår blev jeg bidt af det og blev ikke mindre bidt af det , da jeg så fik kigget mig omkring herinde :D

/sarah
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Først

Velkommen.

Smykker af hestehår? Det må jeg lige se engang, det har jeg ikke rigtig set/hørt om før. ;)
Tinker
Perle
Perle
Diddah skrev:Først

Velkommen.

Smykker af hestehår? Det må jeg lige se engang, det har jeg ikke rigtig set/hørt om før. ;)
nu har jeg jo kun været med til at lave et jo og ved ikke lige hvordan jeg smider billeder op men hvis man goggler det kommer der noget frem :D
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg har googlet ;D Det ser rigtig spændende ud, hvordan er det at arbejde med?
Tinker
Perle
Perle
jamen det er okay har aldrig lavet smykker før, har højest flettet en snor så er da lidt spændt. Jeg er 100% ny inden for at lave ting selv. Men synes bare det er utrolig hyggelig :-) Lige nu øver jeg at flette i snor har i dag flettede med 4 , 5 og 8 . har aldrig prøvet at knytte så det skal os prøves ;) Så må vi se om jeg har fantasi til at pynte de armbånd med noget . Ellers må jeg jo søge hjælp herinde ;)-
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
ork, man skal jo starte et sted, vi har alle været begyndere engang så du kan trygt henvende dig her inde. ;)
Besvar