fumlearbejde..

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg har siddet de sidste par dage og fumlet med dette armbånd. Bare sådan lidt for sjov.. :D

Hver en perle er syet på i hånden. Det tager laaaaaaaang tid at lave, men det er super hyggeligt. Lidt ligesom at brodere.

Billede

Billede

Der er vel rundt regnet omkring 300 perler på sådan et armbånd.. :whistle:
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Sikke da et stort arbejde du der har lavet er det på elastik :?: og hvilke perler har du brugt :?:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Det er syet sammen med elastik og trada.. perlerne er helt almindelige MINI hama perler. Faktisk er det helt vildt sødt. Jeg er lige nu igang med et lave et i lyserødt og hvidt.. ;;)

Man kan også lave nogle flotte mønstre men så langt er jeg ikke noget endnu..
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det er vel nok flot Rumle og et stort arbejde,men jeg kan ikke se til at lave de små bitte perler men meget flot er det :clap:
Billede I LOVE CATS
rumlebumle
Opal
Opal
Lisbeth.. Man kan da også lave dem i de almindelige MIDI perler.. Dem startede jeg med at prøve at lave, jeg ved bare ikke lige om jeg synes om armbåndet. Men de er rigtig søde i de helt små. Måske du også kan lave dem i jumbo udgaven.. meeeeen resultatet? Tja det er nok også derefter.. :D :D :D
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er rigtig flot Rumle... Du skal da vist have købt dig nogle seedbeads og i gang med tiden kan du blive lige så dygtig som hende her; http://www.beadsbeadingbeaded.com/ :-D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Sikke et flot og kæmpe arbejde, du har lagt for dagen :clap: :clap: :clap: :clap:

Du må have en engels tålmodighed ^:)^ For jeg ved, hvor lang tid det tager at lave sådan noget perlebroderi. Desværre er mine øjne ikke til den slags syslerier længere ;)
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Ja det tager rigtig lang tid. Jeg vil tro at armbåndet har taget omkring 2½ time at lave ca.. Og det jeg startede på med det lyserøde og hvide, kom jeg til at lave forkert, så nu skal jeg lige sidde og pille en masse op igen.. grrrr... ~x(
Eva1950
Opal
Opal
Hvor er det flot ;)-
Hilsen Eva1950
Besvar