Det er syet sammen med elastik og trada.. perlerne er helt almindelige MINI hama perler. Faktisk er det helt vildt sødt. Jeg er lige nu igang med et lave et i lyserødt og hvidt..
Man kan også lave nogle flotte mønstre men så langt er jeg ikke noget endnu..
Lisbeth.. Man kan da også lave dem i de almindelige MIDI perler.. Dem startede jeg med at prøve at lave, jeg ved bare ikke lige om jeg synes om armbåndet. Men de er rigtig søde i de helt små. Måske du også kan lave dem i jumbo udgaven.. meeeeen resultatet? Tja det er nok også derefter..
Det er rigtig flot Rumle... Du skal da vist have købt dig nogle seedbeads og i gang med tiden kan du blive lige så dygtig som hende her; http://www.beadsbeadingbeaded.com/
Sikke et flot og kæmpe arbejde, du har lagt for dagen
Du må have en engels tålmodighed For jeg ved, hvor lang tid det tager at lave sådan noget perlebroderi. Desværre er mine øjne ikke til den slags syslerier længere
Ja det tager rigtig lang tid. Jeg vil tro at armbåndet har taget omkring 2½ time at lave ca.. Og det jeg startede på med det lyserøde og hvide, kom jeg til at lave forkert, så nu skal jeg lige sidde og pille en masse op igen.. grrrr...