Side 1 af 1

Hej

: fre 20. feb 2009 18:48
af Malena
Hej..

Min navn er Rikke Malena, jeg bor i Esbjerg men flytter til København lige om lidt.
Jeg elsker at lave smykker og har gjort det i et halv års tid nu :)


Jeg er lige blevet smidt ud af et andet smykke-forum, så prøver jeg lykken her!

Re: Hej

: fre 20. feb 2009 18:55
af lene
Hej Malena

Rigtig hjertelig velkommen til dette forum, og jeg håber at du vil få stor glæde af dette.

Jeg håber at du vil skrive mange gode indlæg, og bare spørg løs, hvis der er noget du er i tvivl om.

Jeg kender godt det andet forum, derfor har jeg lavet mit eget :wink:

Re: Hej

: fre 20. feb 2009 18:58
af Malena
Mange tak for velkomsten :)

Re: Hej

: fre 20. feb 2009 19:06
af Havfruen
Hej Malena velkommen her. Håber at du bliver glad for at være med . :clap:

Re: Hej

: fre 20. feb 2009 21:27
af butler
Hej Malena.
Velkommen til dette forum. Håber du vil blive glad for at være her.
butler

Re: Hej

: lør 21. feb 2009 03:01
af lisbeth
hej malena også velkommen herfra