Vedhæng med Rav og wirewrap

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg har fået nogle store smukke Rav perler hjem, ca. 40 x 40 mm, og har wrappet og snoet lidt.

Billede
Vedhæng: Livets træ, lavet af Sterling sølv på Rav perle

Billede
Vedhæng: Spiraler i Sterling sølv på Rav perle

Billede
Vedhæng: Helt enkel Sterling sølv figur på Rav perle

Billede
Vedhæng: Kobber wire snoet omkring en Rav perle. Desværre er det blevet lidt ujævnt, efter at have hængt fast i en kobber kæde, så den bliver pillet op igen ;)
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hold op hvor er de flotte.. Især livet træ, den er utrolig smuk.. :clap:
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
:-o :ymdaydream: =p~ OHHHHHHH Lise dit onde menneske. Sådan noget må du da ikke vise herinde. x_x

Hvis du en dag laver livets træ på et ravstykke der ikke er større end sølvdelen (hvis du forstår hvad jeg mener) og det er i den "farve" rav som du har lavet spiralerne på, så må du altså meget meget gerne lige prikke til mig. Jeg vil være helt syg med det og aldrig tage det af igen. Rav er altså virkelig det smukkeste guld vores planet har fremstillet. :-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
jeanette
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: midtjylland
super flotte smykker lise! :clap:
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da op hvor er det flot og meget smukt og livets træ er jeg især meget vild med :-o :x- I LOVE IT
Billede I LOVE CATS
Eva1950
Opal
Opal
Meget Meget smukt ;)- :clap: :dance:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
flotte og super fede rav perler/vedhæng - de må da have kostet en bondegård
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev::-o :ymdaydream: =p~ OHHHHHHH Lise dit onde menneske. Sådan noget må du da ikke vise herinde. x_x

Hvis du en dag laver livets træ på et ravstykke der ikke er større end sølvdelen (hvis du forstår hvad jeg mener) og det er i den "farve" rav som du har lavet spiralerne på, så må du altså meget meget gerne lige prikke til mig. Jeg vil være helt syg med det og aldrig tage det af igen. Rav er altså virkelig det smukkeste guld vores planet har fremstillet. :-)
Jeg ved lige præcis, hvad du mener - og næste gang sørger jeg for, at det passer ;)-

Det er jo mine første wirewrap vedhæng på en smykkesten, så jeg er stadig på begynder stadiet. Men jeg synes, det er sjovt at lave, så der kommer flere. Jeg har fået noget erfaring med de første, så de næste bliver forhåbentlig bedre.

Jeg elsker også Rav, og synes det passer perfekt sammen med Sterling sølv. Det er bare så smukt :x-

Jeg regner med, at de kommer til at koste 175 kr. - 250 kr. i min shop, alt afhængig af mængden af sølv - det er nemlig den dyreste del af vedhænget. Så er udgifterne dækket, og der er også lidt til mig for arbejdet. Jeg har godt nok set, at andre butikker tager en "bondegård" for deres wirewrap, men min shop er også min hobby. Så jeg skal bare have mine udgifter dækket ind og have lidt overskud.
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er simpelthen så smukt. Jeg har aldrig set noget lignende. Laver du en til mig, så må du godt lave en smule mere trækrone på. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Det er simpelthen så smukt. Jeg har aldrig set noget lignende. Laver du en til mig, så må du godt lave en smule mere trækrone på. :D
Jeg har været ved at tegne lidt, så træets rødder, stamme og krone bliver tykkere. Næste alle mine smykker starter med en tegning. Men papiret er jo så taknemmeligt, så min første tegning og mine første beregninger, resulterede ikke helt i det resultat, jeg havde forventet. Men jeg har lært noget.
Smykkehilsener
Lise

Besvar