Et armbånd, øreringe og en halskæde.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg har fået så mange smykkedele ind igennem den seneste uge at jeg blev totalt kreativ. Nogle af tingene var dog fra tidligere indkøb. ;;)

Først:
Mit nye yndlings armbånd. :D
Billede
Det er lavet af lampwork perler i forskellige størrelser som jeg købte af NanR og blackstone perler (10 mm) og en forsølvet smykkelås fra Lenes biks (cyberimport). Og ja, jeg glemte at lægge perlerne i vand så det støver (så kan jeg lære det). :doh:

Billede
Øreringe med rød jade perler (vist nok 12 mm) fra Lise, perlehætter fra ... (har købt af nogle stykker herinde så jeg kan ikke lige huske hvem jeg har købt disse af og om de er guld, forgyldt eller guldfarvet). Ørekrogene (forgyldt sølv) er fra perleplus.dk

Og til sidst, noget mange af jer vist ikke er til:
Billede
En halskæde i plastik (acrylperler). Den er lidt kønnere irl og er lavet af acrylperler i lidt forskellige størrelser fra panduro i cremehvid og laksefarvet.
Billede
Lidt tættere på.
Det jeg godt kan lide ved disse plastik perler er at de ikke er ens og at de ikke er helt runde. Plus at plastik perler jo er langt lettere end rigtige perler. :-)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er nogle fine ting du har fået lavet! :-D
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
fine ting du har lavet. og ja jeg er ikke til plastik mere :violin: . jeg startede også med voksperler og de er faktis flotte at se på og nole gange kan man ikke se at det er plastik. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
Rigtig flotte smykker og flotte farver :clap:
Hilsen Eva1950
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Tænk, jeg er også vild med dit nye yndlingsarmbånd. Det er simpelthen lækkert! De andre smykker er forøvrigt også ganske pæne.. :D :D :clap: :clap:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og jeg kan kun tilslutte mig - det første armbånd er dødflot.....synes det er lidt synd at perlehætterne ser lidt for store ud til perlerne i øringen....men det er jo en smagssag ;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor har du været flittig :clap:

Ja, jeg er heller ikke til plasticperler - men de er nu flotte alligevel, og som du skriver, så vejer de næsten ingen ting ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Wow hvor er det fine ting du har fået lavet, flot arbejde. :-bd
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Ticoprop
Perle
Perle
Geografisk sted: Nordsjælland
Rigtig flotte smykker du har fået lavet. :clap: :D
Jeg må indrømmer, at jeg ikke går så højt op i om det er plastic eller ej. Det kan være rigtig flot og jeg laver
også nogle ting af plastikperler.
Stor smykkehilsen
Ticoprop/Lone

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Grib chancen når du kan......................
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er op til en selv hvad man har lyst til at lave signe ting i , det ene kan være lige så godt som det andet bare man selv er glad for det man har lavet. men jeg er nu selv mest til sten perler. men vi er jo alle forskellige og det er det der er så dejlig her inde. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar