Side 1 af 1

Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 15:12
af Havfruen

Re: Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 15:42
af butler
Wauuuuuuuuuuu flotte sager

Re: Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 15:43
af Linda
læææækre ting og sager mand !!!

Re: Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 15:51
af Eva1950
Hold da op hvor er det lækker ting
men også svært at lave tror jeg ;)- ;)-

Re: Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 18:02
af Lise
Whau - hvor er det smukt :x-

Det er de smukkeste wirewrap, jeg endnu har set :clap: :x- =p~

Sådan nogle vil jeg gerne kunne lave selv :x- :x- :x-

Re: Weier wap og fimo

: tirs 8. sep 2009 20:06
af Danagonia
Hun er ufattelig dygtig! Hun har også lavet en tutorial...