Side 1 af 2

så er jeg også her

: fre 25. sep 2009 22:00
af tamayo
:think:
Efter 8 mdr bekendskab med perler, 'må jeg erkende at jeg er blevet perlenarkoman, og når jeg ikke sidder og leger med perler, leder jeg efter perler, eller læser på div perleforum...
og nu står jeg også frem her-
Jeg er en kvinde på 3_host host som( ud over at lave smykker) elsker at male og tegne .
største delen af min tid går dog stadig med at være sammen med min mand og mine 2 dejlige børn.

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 07:11
af butler
Rigtig hjertelig velkommen til dette dejlige forum.
Her spørger vi om alt muligt ( næsten ) og hjælper hinanden så godt vi kan.

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 07:42
af rumlebumle
Rigtig hjertelig velkommen. Håber du kommer til at nyde vores selskab herinde.. :D

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 08:42
af lene
Hej Tamayo, og rigtig hjertelig velkommen til dette forum.
Jeg håber at du bliver glad for at være herinde. Vi er mange søde perlepiger, der gerne hjælper hinanden, hvis der er spørgsmål, der er som regel en der kan svare :)- Vi kan tale om alt muligt, og jeg syntes at vi har en dejlig familiær tone, og vi hygger os med hinanden. :x-
Jeg glæder mig til at se hvad det er du går og laver af smykker, det er altid spændende at se andres arbejder. :ymhug:

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 09:02
af Havfruen
Hjertelig velkommen her ind på vores dejlige forum @};- . her er vi nogle være hygge mennesker ~o) . vi prøver altid på at hjælpe hianden når der er nogen der har brug for det. Glæder mig til at se hvad du går og laver. og Du har helt rat man pliver nemt bit af en perle og kan sågar drøme om perler og smykker om natten. @};-

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 09:41
af Linda
velkommen "herovre" også.....godt du fandt vej, til alle os perlomaner ;)

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 10:18
af lisbeth
Hejsa og stort velkommen hertil og dejligt at du også kunne finde vej hertil og jeg glæder mig til at se dine smykker ,for det er utrolig flotte smykker som du laver :text-welcomewave: :text-welcomeconfetti:

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 11:28
af Charlottes
Også velkommen fra mig. :)-

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 11:54
af Lise
Og velkommen fra mig :ymhug: Jeg glæder mig til at se dine smykker :ymhug: Det er altid så hyggeligt at se andres flotte smykkekreationer :x-

Re: så er jeg også her

: lør 26. sep 2009 12:19
af Anne Marthin
Og stort velkommen fra mig også!! :ymhug: