2012-konkurrence #2 - Fly me to the moon... (4.mar)

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
-
Billede

Da de officielle konkurrencer først starter op lidt senere på året, kommer her - som varslet andetsteds - en lille blok af uofficielle konkurrencer - så velkommen til 2012-konkurrence #2

Billede



Fly me to the moon...

Lav et smykke hvor hvor du lader dig inspirere af verdensrummet og alt det derude...

Man må deltage med ét smykke / smykkesæt.

Smykket må ikke være/ ha' været med i andre konkurrencer.

Fristen for postning af bud er søndag d. 4. marts kl 23:59:59

Billede

Præmien er denne gang sponsoreret af vores egen Danagonia

Billede

Præmien er æren og et flot mini wire-wrapping-start-kit, bestående af:

2m 0,4mm oxyderet kobbertråd
1m 1mm oxyderet kobbertråd
5 perler der er velegnet til wire-wrapping
1 wire-wrapping-vejledning på dansk til smykket: Evighedsflammen

Billede

Billede

Let the fun begin...

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Nu gider jeg ikke deltage, når nu præmien er fra mig selv. Men jeg har da lavet lidt månesmykker gennem tiden, som måske kan inspirere...


Billede

Billede

Billede
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Uhh ikke meget aktivitet der, håber der kommer nogle bud, jeg har et, men kan først færdiggøre det efter den første ;)
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Jeg har et bud på en planet, men det er et abstrakt bud på planeten via gamle astrologiske eller alkymiske referencer - men hvad kan vi egentlig ellers gøre? vi har ingen månesten eller lignende - nu jeg tænker over det, jeg har vist noget tektit- der hævdes at være naturligt omdannede jordiske materialer fremkommet ved et meteor nedslag - ??????? - ja, skal man tro på den forklaring???
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Du kan vist bilde mig hvad som helt ind LOL

Jeg tænker stjerner, måner, ja måske engle hehe. Men det jeg har gjort er jeg googlede "space" og fandt nogle wallpapers som jeg rent farvemæssigt har ladet mig inspirere af, det skulle så gerne.. ja jeg afslører når jeg engang er færdig med det.. ;=
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Jeg skiftede tema, det blev Mælkevejen istedet, her repræsenteret ved en chips orm som galaksen med det mørke rum med de blinkende stjerner
Billede
Billede
Billede
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Den er bare såååååååååå skøn og Pia har du ikke mulighed for at nogle fotoer ind hvordan du hækler/strikker den eller et link :pray: ,for jeg har så mange chips som bare ligger
Billede I LOVE CATS
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Jo, Lisbeth - det skal jeg nok- kommer senere
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Indlæg: 658
Tilmeldt: tirs 14. dec 2010 12:06
Kontakt:
Uha den er gudeskøn!

Er den tung? Virkelig flot dog hold da op :-bd er også spændt på en tut /vejledning jeg er ikke sikker på jeg kan gøre det lige så pænt
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Pia skrev:Jeg skiftede tema, det blev Mælkevejen istedet
Skønhed af galaktiske dimensioner...
BilledeBilledeBilledeBilledeBillede
Billede
Billede
Besvar