SØGES: sort lava
Redaktør: rumlebumle
Jeg har en blanding med forskellige lavasten. Hvis det kunne have din interesse. 

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

Det kan du tro jeg kan.Kirsten skrev:Kunne du ikke sende mig et billede - skal bruge en del ens - gerne lidt store til at sætte imellem rav .... tror jeg kunne blive pænt
Og skal se hvad jeg ellers har i gemmerne..

Jeg har brugt lava og rav - det er skide flot sammen.

De bedste hilsner
Mette
Mette

Godt at høre, at du har prøvet det. Jeg håber ihvertfald det bliver pænt - har nu rigtig længe haft en kollegaes ravkæde liggende, som hun gerne ville have lavet om ....
synes bare det var lidt svært at få idéer .... så nu prøver jeg med lava og tigersten .... (tror jeg de hedder)

Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
Kirsten, jeg har 1 streng 10mm. 28 stk i 12mm. Og 46 rondeller der er 12x8. Hvis du stadig vil se billeder, kan du så ikke skrive en mailadresse, eller mobilnr i pb. Det er lidt nemmere for mig. 

De bedste hilsner
Mette
Mette

Det lyder rigtig godt .... har sendt dig en pbShawnee skrev:Kirsten, jeg har 1 streng 10mm. 28 stk i 12mm. Og 46 rondeller der er 12x8. Hvis du stadig vil se billeder, kan du så ikke skrive en mailadresse, eller mobilnr i pb. Det er lidt nemmere for mig.

Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem