Spændende, spændende ring. For mig ligner den en vidunderlig blanding af "brændende kærlighed" (blomsten) og en gang retro steam punk. And I like!
Positivt er det også, at det virkelig er en éner. Her er der vist ingen risiko for at støde på noget lignende i ugens Bilka-reklame
Vender jeg mit meget kritiske øje mod den, er det et par småting (både + & -), jeg lige vil kommentere.
En så vild ring, ville jeg gå med på langfingeren, og her kan jeg se et muligt problem.
Fordi pynten går ned til midt på ringskinnen (orange pil), forestiller jeg mig, at den hurtigt vil blive en belastning for nabofingrene. Hvis pynten i stedet startede lidt højere oppe (gul pil), ville ringskinnen mellem fingrene være næsten umærkelig, og al den prangende pynt ville være oven på ringen, hvor den kunne ses uden at genere.
Jeg elsker de lidt "rå" farvede metaller og måden du kombinerer dem på, men jeg ville personligt sætte pris på en sølv-inder-ring (hvid pil), så jeg ikke blev misfarvet. Men hvis det bare var en byggeprøve, forstår jeg godt, du ikke har lavet den sådan (og så er det jo bare lidt ærgerligt, den er blevet så lækker, som den er, og fortjener at blive brugt)
Multifarvede sten (blå pil)... Jeg ved ikke rigtigt, der sker jo så meget andet.
Men mit største kritikpunkt her er, at jeg kun kan se 3 af farverne på billederne
Hvad farve er den fjerde? Gul? Hvid?
Under alle omstændigheder er stenvalg jo meget et spørgsmål om personlig smag.
De skarpt bukkede rør er sammen med de skarpe skinnekanter en god modsætning til de mange bløde former. Om rørene burde have været loddet, må være et spørgsmål om holdbarhed (så jeg ville nok lodde)
Blomsterbladene - det er sjovt at de kan rasle rundt, og gør ringen anti-statisk.
Buerne (lyseblå pil) elsker jeg. De giver virkelig et stort bidrag til den skulpturelle kvalitet, og fjerner den ellers lidt flade fornemmelse. De er virkelig en genistreg!
Jo mere jeg har siddet og kigget på din ring, jo bedre kan jeg lide den (og jeg var allerede meget begejstret fra start

). Den insisterer på at blive beundret, og nye små detaljer trænger sig hele tiden på.
Ringen er tilstrækkelig imponerende til at kunne brillere i selskab med et gigantisk festskrud, men samtidig skør, moderne og provokerende nok til at at være sjov som "hverdagsring" på indkøb i Netto...