flot siger jeg bare..
måske du skulle prøve midtersnor i samme farve som det du knytter i.. ved fx. smyks har hvid og rød og sort midtersnor..
men virkelig flotte ting:)
hol da helt op du har da været aktiv det er bare flot det hele Lene det er lige min smag. de der kæder hvor du har en lille bue i mellem perlerne er flotte
Hvor store laver du dine armbånd med ellastik jeg synes det er svært at finde ud af længden. da jeg selv har et kraftig håndled er det svært at finde lmngden til de mere almindelige håndles.
Fine fine sager. De perler som er krakelerede hvad er det for nogle. De er sjove og specielle.
Vil også gerne vide hvilke FG og FS rør du har brugt. De gør nemlig halskæderne lette og meget feminine.
Super flotte ting.
I får lige et fællessvar , Jeg har brugt wire til at knytte over, i knyttearmbåndene. Kan man få det i andre farver
De krakellerede perler, og de buede rør, har jeg i min shop, perlerne er under betegnelsen glasperler
MHT længden af et armbånd, så laver jeg dem i mange forskellige størrelser, men til mig selv, laver jeg omkring 19-20 cm, det kommer også lidt an på hvad det er for en slags armbånd, men elastik skal jo sidde lidt stramt, så der må man ligesom måle sig lidt frem, efter hvem der skal have armbåndet.
hold da helt op hvor har du været flittig og hvor er de flotte hver især og jeg er vild med dem allesammen men har du også wire i halskæden med de buede rør?? ih de delfinøreringe er også bare mumsssssssssssss
Jeg ville gerne prøve at lave et knytte armbånd med lås i ligesom dem du har lavet - jeg forstår bare ikke hvordan du kan lave det så låsen sidder så centreret -?