Edith: Jeg har lige købt en ordentlig bunke(ca 100) af de blomster på ebay og der kan helt sikkert blive nogle til dig, hvis du kan vente, for de skal lige fra Kina og det kan tage noget tidbutler skrev:Shawnee. du har vel ikke mange af de blomster du bl. a. har på de grønne careye perler. Hvis du har nogle vil du så sælge nogle stykker. Eller fortælle mig hvor jeg kan få dem. Helst her i DK. Har ikke prøvet at handele på ebay endn, men vil sååååå gerne prøve. Har oprettet paypall, emn har ikke turdet gøre det. Skal nok have hjælp den 1. gang.
MÅ SLETTES. BILLEDER SLETTET
Redaktør: rumlebumle
Hej Tullen
Det vil jeg vel nok gerne. Det var sødt af dig. Du skriver bare når de er her og hvad jeg kan købe og hvad de koster, så snakkker vi videre med kontonummer osv. over pb.
Tusind tak
Det vil jeg vel nok gerne. Det var sødt af dig. Du skriver bare når de er her og hvad jeg kan købe og hvad de koster, så snakkker vi videre med kontonummer osv. over pb.
Tusind tak
-
ild-smykker.dk
- Rubin

- Geografisk sted: Gilleleje
- Kontakt:
Hvor er de engle bare søde 
Hold da op du har været produktiv
Smukke sager
sikke mange fine ting og dine små kineser hoveder.....rigtig søde.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Sikke nogle smukke ting du har lavet. 
Den er købt hos Tomato. På deres lagersalg i Gentofte.lapsen skrev:Super flot omgang du har fået lavet.
Vil lige høte dig ad hvor har du købt mellem perlen på billede nr 6 (armbånd) for den er bare flot
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.