hvordan ser i ud??

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

By Bergedorf
Perle
Perle
Geografisk sted: Kølkær v. Herning
Kontakt:
Her er jeg så - 36 år gammel :-)

Billede
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Det ser godt ud med de overnatningsmuligheder. Men jeg synes lige, vi skal finde ud af, hvor mange der har lyst til at deltage, og hvornår det skal være inden vi bestemmer os for overnatningen. Det er nok bedst med en forlænget weekend fra fredag til søndag.
Hvem vil være ansvarlig for arrangementet? Er det nogle fynboer, der har lyst og tid?
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg troede bare det skulle være i nogle timer vi skulle mødes. Hvis vi pludselig skal overnatte, så kan jeg ikke komme med. :(-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:Jeg troede bare det skulle være i nogle timer vi skulle mødes. Hvis vi pludselig skal overnatte, så kan jeg ikke komme med. :(-
Ja, det har hurtigt udviklet sig. Men jeg er nu også mest for, at vi "nøjes" med at mødes en eftermiddag. For de der kommer langvejs fra, er det vel muligt at finde en billig/gratis overnatnings mulighed?

Som Charlotte skriver, er der sikkert flere, der ikke har mulighed for at være væk hjemmefra i en hel weekend.

Men er der stemning for en weekend, kan vi vel finde en mellem løsning, så de der vil overnatte i eksempelvis et sommerhus eller i en spejderhytte gør det, og de der kun kan komme en eftermiddag gør det.
Smykkehilsener
Lise

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg vil gerne være med men helst hvor vi kan ovenatte da jeg døger med at køre så langt på en gang. Men vi kan jo også mødes under vejs og så fylde bilerne op.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Jeg gentager lige mit tilbud: Vi kan godt være hos mig! Jeg bor i Odense og hvis vi venter til sommer, kan vi være mange i vores have.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
tullen72 skrev:Jeg gentager lige mit tilbud: Vi kan godt være hos mig! Jeg bor i Odense og hvis vi venter til sommer, kan vi være mange i vores have.
Det lyder rigtig dejligt tullen. Det er værd at arbejde på.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Lyder bar helt fin med en tur til Odense til sommer så har vi noget at se frem til i løbet af vinteren.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise
Opal
Opal
Kontakt:
Super god ide Tullen, jeg glæder mig allerede :ymhug:
Smykkehilsener
Lise

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hiver lige denne tråd frem igen, da der er mange nye ansigter - vi naturligvis gerne vil se billeder af.... :D :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar