Jeg tænkte, hvor kan man købe det blad du nævner?
Det lyder nemlig spændende..
Redaktør: rumlebumle

Man får desværre ikke nogen kæmpe sum for det. ca. 700kr og så mister man rettighederne til smykket. Dvs. at jeg ikke må bruge tutorialen efterfølgende. Så i forhold til at kunne sælge en tutorial resten af ens liv, så tror jeg ikke det kan betale sig. Men jeg gør det naturligvis for at blive et mere kendt ansigt. Så kan det jo være jeg sælger flere af de andre tutorials jeg har lavet.NatasjaA skrev:hold da op tillykke,. nu har du vel taget en god pris for den nu hvor alle der køber deres blad kan lave den
og den sommerfugl er også bare lækker