Er nu Skribent :-)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Stort tillykke til dig, det er dejligt når det går den rigtige vej.
Jeg tænkte, hvor kan man købe det blad du nævner?
Det lyder nemlig spændende.. @};-
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
http://www.stepbystepwire.com/wire/ Det er et rigtig godt blad synes jeg :-D Tror lige det er noget for dig Anne, du wrapper jo også :-D
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
hold da op tillykke,. nu har du vel taget en god pris for den nu hvor alle der køber deres blad kan lave den ;)
og den sommerfugl er også bare lækker ;)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
NatasjaA skrev:hold da op tillykke,. nu har du vel taget en god pris for den nu hvor alle der køber deres blad kan lave den ;)
og den sommerfugl er også bare lækker ;)
Man får desværre ikke nogen kæmpe sum for det. ca. 700kr og så mister man rettighederne til smykket. Dvs. at jeg ikke må bruge tutorialen efterfølgende. Så i forhold til at kunne sælge en tutorial resten af ens liv, så tror jeg ikke det kan betale sig. Men jeg gør det naturligvis for at blive et mere kendt ansigt. Så kan det jo være jeg sælger flere af de andre tutorials jeg har lavet.
Besvar