Ja, til folk jeg kender tager jeg 200kr og på julemarked tager jeg 250 - der er matrialer for ca 100kr og hvert tørklæde tager ca 2timer, så det synes jeg ikke er urimeligt - hvad synes du ?rumlebumle skrev:Sælger du dem og hvad tager du for dem?
Tørklæder
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede.. 
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Tak - men jeg tror måske så ikke at der gik så mange ...?rumlebumle skrev:jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede..
Det er nemlig rigti Lise man skal finde den rigtie pris.så går det hele noget nemmer.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:

Hej Lotte
Her er det, desværre ikke i dagslys, men du kan nok få en fornemmelse alligevel ?
Knus
Lise