Tørklæder

Her kan du fortælle om alle de andre hobbyer som du evt. har, det kan være at sy, strikke, male, eller noget helt andet

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
rumlebumle skrev:Sælger du dem og hvad tager du for dem?
Ja, til folk jeg kender tager jeg 200kr og på julemarked tager jeg 250 - der er matrialer for ca 100kr og hvert tørklæde tager ca 2timer, så det synes jeg ikke er urimeligt - hvad synes du ?
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede.. :)
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
rumlebumle skrev:jeg synes det er en super fin pris.. Og jeg vil tro du også sagtens kan sælge dem til 300. De er rigtig fede.. :)
Tak - men jeg tror måske så ikke at der gik så mange ...?
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det er nemlig rigti Lise man skal finde den rigtie pris.så går det hele noget nemmer.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Billede
Hej Lotte
Her er det, desværre ikke i dagslys, men du kan nok få en fornemmelse alligevel ?

Knus
Lise
Besvar