Nyt fra Indien
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Ih altså - kan næsten ikke vente til imorgen, da kommer min søn hjem igen og selvom han ikke har haft plads/vægt til så mange sten, så skrev han igår at han havde været nede og købe ind for mig - så nu bliver det spændende at se det han har fundet ! I skal nok få dem at se - men bliver først på fredag. 
Det lyder hyggeligt... Ikke mindst at få besøg af sønnen. Det er godt nok langt væk han har slået sig ned
Det lyder spændende både at få din søn hjem på besøg, men også at få en ny sending perler
Jeg glæder mig til at se, hvad du får denne gang
Jeg glæder mig til at se, hvad du får denne gang
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det er heldigvis kun til slutningen af februar, så har han været der i et halvt år for at læse på universitetet - så kommer han og hans kæreste hjem igen. Det glæder jeg mig til, men det skulle ikke undre mig om de to unge mennesker vil emigrere til et andet sted, de er meget rejselystne og hun er ikke dansker, så jeg håber bare på at det ikke bliver for langt væk.
Men det sted min søn er gladest for er Australien - puha der er godt nok langt. Kan dog ikke prædike for dem, da jeg selv rejste til England som 19årig og blev der i 13 år. 
Ja det er langt fra Danmark men i dag er det nemmer da vi har ald dt eloktronik der gør at man kan holde kontagten nemmer når de rejser ud.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.