vase skrev:Camilla... når jeg ser dine smykker i æskerne tænker jeg: Hong kong?? de er da alt for lækre til Hong kong. (fnis)
Jeg synes altså at du skulle finde en tøj butik der handler med ægte skind og ruskinds tøj...tror at dine smykker ville være helt unikke sammen med det og "pelse" altså sådan nogle naturvenlige men ægte nogen.
Please overvej det! Og finde den RIGTIGE butik som sælger dem til HØJ (prestige) kurs.....Jeg kan bare MÆRKE at den butik findes....men ved ikke hvor:/
Jeg tænkte også - HONG KONG??? Men de har altså temmelig mange penge mellem hænderne de kære kinesere. Webbutikken sælger luksus gaver og de tager skam en temmelig god pris for mine ting. De markedføre mig som "danish design" og kvalitets one of a kind smykker, så jeg er faktisk ganske tilfreds med det. Synes de har sat det rigtig smagfuldt op. Jeg gider ikke have mine smykker i danske butikker. Jeg drømmer om at få mit eget lille galleri hvor mine smykker skal sælges, sammen med min mors kunst og evt en tredje kunstner der også laver fantsy inspireret kunsthåndværk. Vi leder efter en gård hvor vi også kunne have jule/sommermarkeder. Så får jeg jo alt profitten selv Men jeg vil allerhelst undervise, så selve salget af mine smykker er underordnet for mig.